Customer Support
Customer Support
Ons Customer Support team bestaat uit Customer Success, de Technical Support Desk en onze Trainers. Onze customer success collega’s zetten elke dag net dat stapje extra om onze klanten blij te maken door hun vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. Lopen onze klanten tegen een fiscaal inhoudelijke of meer technische uitdaging aan, dan staat de technical support desk klaar om te helpen. Onze trainers zorgen ervoor dat nieuwe klanten een soepele onboarding doorlopen en onze Nextens Academy altijd goed gevuld is met leerzame content.
Binnen het hechte Customer Support team is er veel persoonlijke aandacht voor jouw professionele ontwikkeling. Het team staat dan ook bekend als een kweekvijfer voor talent met doorgroeimogelijkheiden naar verschillende afdelingen, zoals tech, content, marketing of sales. Er is veel ruimte voor nieuwsgierigheid en initiatief binnen en je krijgt de kans om mee te werken aan veel verschillende projecten die onze dienstverlening helpen verbeteren. Als Customer Support collega staat de klantervaring voor jou altijd centraal. Om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, schroom jij niet het contact met andere teams actief op te zoeken om samen aan de beste oplossing te werken. Je bent dan ook een spin in het web in een zichtbare rol voor de hele organisatie!